[Epitesz-barkacs] Daylight izzó. Lux solaris

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 27., Sze, 11:18:22 CEST

a haztaji mr16 meg mr11 halogenizzo mind hidegtukros. de ez csak annyit jelent, hogy a reflektor nem nagyon veri vissza a hot, ezert nem fut elore durvan a lampa.

a mutoizzo egyreszt lehet hogy meg hidegtukrosebb, de inkabb az lesz, hogy az a hidegtukrossegen kivul meg napfenyszinu is. ez utobbit nem nagyon tudjak a haztartasiak.

vajk