[Epitesz-barkacs] Daylight izzó. Lux solaris

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 27., Sze, 11:28:19 CEST

vajk fekete írta 27 May 2009  9:18 levelében:
> a mutoizzo egyreszt lehet hogy meg hidegtukrosebb, de inkabb az lesz, hogy
> az a hidegtukrossegen kivul meg napfenyszinu is. ez utobbit nem nagyon
> tudjak a haztartasiak.
Jut eszembe: amiket én láttam műtőláámpában, azoknál nem volt
közvetlen előre sugárzás. Kicsit az autó reflektorhoz hasonlóan, volt
egy kis tükör előttük, ami az előre sugárzott fényt és hőt
visszaverte a jóval nagyobb hátsó tükör felé. Utóbbi a "hideg" tükör,
ami már csak a látható spektrumot fordítja előra, az infrát átengedi
hátrafelé.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu