[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 27., Sze, 18:17:51 CEST

Az egesz mogott harom kulonbozo valami tunik lenni:

1. valami alibibol megjelenik egy ilyen majd mi csak azokat tamogatjuk akik ovjak a foldgolyobist dolog. uzletileg szerintem total egal lenne nekik ha akar cekasszal futok a geo tarifarol, de ok megis minimum cop-ot varnak el.

2. uzletileg/muszakilag fontos nekik, hogy tervezheto, elorejelezheto legyen a fogyasztas. ha -13 foknal te begyujtasz a cserepkalyhaba, es egy gramm aramot nem fogyaszt a hoszivattyud mert ott mar nem mukodik/neked nem rentabilis, akkor az elorejelezhetoseg durvan serul. az persze erdekes kerdes, hogy errol hogyan tudnak meggyozodni.

3. ugyanezert megprobaljak kikenyszeriteni, hogy csak azok kapjanak geo aramot, akiknel egyertelmuen az alapfutes megy rola. tehat ha a haz egy resze futheto vele ha kell, vagy egyeb kiegeszito modon mukodik, az nekik nem buli.

mondjuk korrektebb lenne ezeket a szempontokat hulye feltetelrendszer helyett a tarifacsomagban elintezni. mondjuk komoly alapdijjal kivedeni hogy megerje neked villany helyett massal futeni nagyhidegben, vagy akar fix blokkokra elore szerzodni olcson. vagy akar nem fix blokkokra, hanem homersekletaranyos blokkokra. tehat megsaccoljuk hogy mennyi lesz a futesi villanyigenyed februarban a kulso homerseklet fuggvenyeben, es elore alairod, hogy ennek 80%-at kifizeted akar elfogyasztod akar nem.

vajk