[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Május. 27., Sze, 18:53:37 CEST

vajk fekete írta:
> Az egesz mogott harom kulonbozo valami tunik lenni:
>
> 1. valami alibibol megjelenik egy ilyen majd mi csak azokat tamogatjuk
> akik ovjak a foldgolyobist dolog. uzletileg szerintem total egal lenne
> nekik ha akar cekasszal futok a geo tarifarol, de ok megis minimum
> cop-ot varnak el.
>
> 2. uzletileg/muszakilag fontos nekik, hogy tervezheto, elorejelezheto
> legyen a fogyasztas. ha -13 foknal te begyujtasz a cserepkalyhaba, es
> egy gramm aramot nem fogyaszt a hoszivattyud mert ott mar nem
> mukodik/neked nem rentabilis, akkor az elorejelezhetoseg durvan serul.
> [...]

Letezik olyan ember, aki azt gondolja, hogy veszek egy ilyen szart
felmillioert, masik haromnegyedert radiatorokat, rezcsovet, csoszerelot,
es akkor kiegeszito futesnek fogom hasznalni, es minden reggel, este
lemegyek uzemszeruen fat vagni es begyujtani a kandallositott (nagy
uvegbetetes ajtoval ellatott) cserepkalyhaba?