[Epitesz-barkacs] borostyán futtatása keriteshalora vagy masra?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 27., Sze, 22:02:46 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.27. 21:16:22 +2h-kor írta:

> Igen? Mind? Meglepne.

persze nem mind
speciális profilú osztályok muködtek. A felvételes osztályok általában aktív és rehabilitációs részlegbol, rehabilitációs nappali kórházból, valamint szakambulanciából álltak, és integrált betegellátást végeznek. A területi ellátási kötelezettségen túl, országos hatókörrel is rendelkeztek.

de pl. az országos stroke szakambulancia a  helyi "strokecentrumok" gyengeségeit is orvosolták

(pl. a délpesti kórházban 2007-ig CT sem volt, az volt a "sávkórházam"
 én is azért maradtam életben, mert
2003. okt 23-án kezdődött kórházi utamat rögtön a Nagyvárad téribe mentem, az
területi "strokecentrum" volt. 2004 áprilisában a kaszás második suhintása után
szintén ugyanoda mentem, és bizalomingás után 2004 végén az országos szakambulanciát felkereshettem,
hogy "kezembe vehettem a sorsomat" szóval a szakorvosok krémje sajnos csak ott volt, és egy normális
CT is csak ott volt elérhető )