[Epitesz-barkacs] borostyán futtatása keriteshalora vagy masra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 27., Sze, 23:10:12 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> persze nem mind
> speciális profilú osztályok muködtek. A felvételes osztályok általában
> aktív és
> de pl. az országos stroke szakambulancia a  helyi "strokecentrumok"
> gyengeségeit is
> orvosolták

Mármint, hogy ők nem voltak ezekkel a gyengeségekkel sújtva?

> (pl. a délpesti kórházban 2007-ig CT sem volt, az volt a "sávkórházam"
>  én is azért maradtam életben, mert
> CT is csak ott volt elérhető )

Még régebben ott se volt CT, ma meg minden bokorban van. Ez volna az egyik
jó jelzője a technikai fejlődésnek, ami egyben mutatja, hogy mitől drágább
ma az egészségügy, mint pár évtizeddel korábban.

Én elhiszem, hogy akik manapság eljutnak valami szerencse folytán egy-egy
kiemelt helyre, annak jó, de felháborítónak tartom, hogy ez csak a
vízfejben élők egy részénél adatik meg. Aki egy kissé odébb él, az szar
patkány, dögöljön meg, a pénz a budapestieknek kell, azok közül is csak a
tűzhöz véletlenül közelebb kerülőknek. Ugye? És ehhez még ragaszkodni is
kell foggal-körömmel, kerül, amibe kerül.

Na mindegy, én így látom, szavam nincs. Minek fogtunk bele?

Legjobb lesz, ha kiszállok a témából, ezzel szépen elcsendesül.