[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 28., Cs, 11:54:24 CEST

vajk fekete wrote:
> ha ez egy levego-viz hoszivattyu, akkor a levego oldali hocserelo
> felulete muszaj
> durvan egyenesen aranyos legyen a teljesitmennyel. es ez a hocserelo za
> egyik jo draga
> komponens, mert egy csomo rez meg aluminium kell bele.

Én nem így látom. A réz, ami kell bele, anyagárban (csőként is) bázsátel,
egy 10kW-osnál is kijönne egy huszasból. Az alulemez súlya lehet, hogy
nagyobb, de az se nagy durranás. Ha az egész hőcserélő rézből lenne, akkor
se lenne túl drága az egész cucc árához képest. Szerintem a kompresszor,
az elektronika, meg hogy valami kész termék, meg az ilyen-olyan szelepek
benne, a sok meló (összecsövezés, keményforrasztások) a tartály,
érzékelők... ilyesmik miatt annyi, amennyi.

2 készlet töltőanyag-levegő hőcserélő van egy sima split-ben. 3 split, ami
összesen több, mint 10kW (3,5-ösök) tartalmaz 6 hőcserélőt, tehát két
készlet több, mint 10kW-osnak fogható fel. Kijön 200ezerből, de ebben a
kompresszor, csövezés, elektronika, burkolat, összeszerelt állapot, szóval
működőre készen minden benne van.