[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Május. 28., Cs, 12:07:13 CEST

jhidvegi írta:

> Valóban, csak nem érdemes, mert nagyon romlik miatta a COP.
>
> Viszont nézz szét, mielőtt vásárolsz, nem lehet-e már kapni CO2-s
> berendezést, már ha kell használati melegvíz is. Azzal tutira meg lehet
> csinálni nagyon hidegben is a tökforró vizet.
>
> Ha csak fűtésre kell, akkor persze nem kell.

Nincs 1-2 milliom hoszivattyura. Kifejezetten az az egyseg van egy darab
egyik baratomnak, aki hozatta kinabol kontenerben, es hajlando lenne
eladni nekem beszerzesi aron, 2000$-ert. Ezert vergodok most ezen, hogy
minden tanusitvanya meg szara megvan-e, eleg-e a lakashoz, vagy ha nem
tuti a geotarifa ezzel a cuccal, akkor veszek egy gazkazant es jonapot.