[Epitesz-barkacs] nagy compact

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 28., Cs, 15:27:59 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.28. 15:06:37 +2h-kor írta:

> Csak ez a nagy. A kicsik jól teljesítenek.
>
> Nem tudom, ha szétberhelném, találnék-e rajta valamit, amivel a 65W-ot ki
> tudnám belőle préselni. Csak így elsőre nem látom, hogy kéne
> roncsolásmentesen.

a forgalmazónál (vagy akitől vásároltad) azért pl. lecseréltetném,
vagy (ha a többi is ilyen szaros, hogy csak gyengus 40wattot tud,)
akkor visszavásároltatnám vele.

a tapasztalatod alapján én már csak vinném magammal
a mérőketyerét, és úgy mennék el egy hivatalos forgalmazóhoz.
(és egy egyenes csöveset vennék)