[Epitesz-barkacs] nagy compact

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 28., Cs, 16:45:54 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a forgalmazónál (vagy akitől vásároltad) azért pl. lecseréltetném,
> vagy (ha a többi is ilyen szaros, hogy csak gyengus 40wattot tud,)
> akkor visszavásároltatnám vele.

A vaterán nemegészen így megy a dolog.

> a tapasztalatod alapján én már csak vinném magammal
> a mérőketyerét, és úgy mennék el egy hivatalos forgalmazóhoz.
> (és egy egyenes csöveset vennék)

Pont ezt az alakot akartam megvenni. Lehet, hogy egy másik jobb, nem
mentem el a francba, ahol van ez a forgalmazó. Lehet, hogy őt is átverték,
sőt, azt is el tudom képzelni, hogy a cucc használt (a vateránál ez nem
meglepő), és csak felvásárolta a készletet valahonnan.

Most, hogy a lámpa a kezemben van, rá tudok keresni direktben a tipusra.
Lehet, hogy van cég, amelyik újonnan is forgalmazza.