[Epitesz-barkacs] nagy compact

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Május. 28., Cs, 18:58:17 CEST

jhidvegi wrote:
> Nem valami jól vannak ezek a kompakt lámpák kitalálva, a csavart sem.
> Belül jóval fényesebbnek tűnik, nyilván azért, mert azt megvilágítja az
> összes többi is, de onnan csak elég kevés fény jut ki. Ebből a
> szempontból (fényhasznosítás) a sima fénycső (egy cső) a mögötte lévő
> tükörrel jobb lehet.

Ezt mar kiprobaltam regebben en is. Egy-ket 20W-os fenycso relative jol
bevilagit egy atlagos meretu szobat, a kompaktokbol ugyanekkora teljesitmeny
halovanynak tunik, az fenyeloszlas nem az igazi.

En korfenycsoves lampatestet vettem a szobamba. Jol nez ki, csak kar hogy
alig lehet talalni lakasba is igenyes fenycsoves lampatesteket, erre is a
vateran bukkantam ra...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))