[Epitesz-barkacs] nagy compact

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 28., Cs, 19:06:04 CEST

Moczik Gabor wrote:

> Ezt mar kiprobaltam regebben en is. Egy-ket 20W-os fenycso relative jol
> bevilagit egy atlagos meretu szobat, a kompaktokbol ugyanekkora
> teljesitmeny
> halovanynak tunik, az fenyeloszlas nem az igazi.

Ezért aztán, ha lehetne kapni olyan lámpát, amiben egy kb 20 centis 60W-os
cső lenne, ha ez egyáltalán lehetséges, ez lenne a legjobb. Hát ilyet
közel-távol nem láttam.

Van egy halom régi rövid fénycsövem, és láttam a baumaxban 5ezerért olyan
tükrös lámpatestet, amibe be lehet ebből rakni vagy 4 db-ot. De felmerült
bennem, hogy ezek a régi szarok sokkal rosszabbul világítanak talán, mint
egy hasonló teljesítményű új.