[Epitesz-barkacs] UV feny vizben?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 29., P, 09:17:48 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.28. 22:50:07 +2h-kor írta:

> Biztos jó, de mit szeretnél vele tenni? Mérni, hogy amikor napozol, nem
> ér-e káros dózis?
>
> Én, ha vennék ilyesmit, csakis valami műszaki célra venném.

mondjuk az Erzsébet téri mélygarázs helyén átlátszó medenceplafonú
ketyerében 30cm vastag tiszta víz alatt mi mérhető?

tehát pl. a legerősebb napsugárzás idején mennyi ilyen-olyan sugarakat
mérhetnének,?

ha egy sima üvegházban ér a nap, igencsak áthatolnak az infrasugarak is
de pl. így 30 cm víz alatt  az infrasugarakkal mi történik állóvízben? és folyóvízben
(áramló vízben)?