[Epitesz-barkacs] halogen vs xenon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 29., P, 12:19:55 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Mi az, sárga, és fáj hogyha a szemedbe megy?
> Villamos. :-)

Szerintem ez közkeletű tévedés. Valszleg semmi nem fáj egy pillanatig sem,
csak simán elmúlik az élet. Furán van ez kitalálva, állítólag az
állatoknak se fáj, amikor az oroszlán átharapja a torkukat.

Én csak azt tudom, hogy amikor pl a könyököm eltört 3m zuhanás után, az se
fájt több másodpercig, sőt, még akkor sem, amikor megnéztem a másik
kezemmel, hogy mi a franc lett vele, hogy úgy lóg. Aztán viszont annyira
nekilódult fájni, hogy tudtam, ha nem  hozom magam vizszintesbe, el fogok
ájulni. Sikerült futva eljutni egy ágyig.
Aztán később az egyik doki próbálta tapintással, mozgatással vizsgálni. Én
meg dőltem le a székről, erre abbahagyta. :-) A műtétig békén is hagyták,
csak pár röntgennel kínoztak még. (A műtétre viszont vagy 10 napot kellett
várni, rohadt sok fájdalomcsillapítót ettem meg kaptam injekció formájában
a kórházban.)