[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 29., P, 13:01:28 CEST

a csokigyos bojlerben tok nagy homersekletkulonbseg van. 70-80 fokos vizzel fut, mondjuk 40rol indul es 70-ig megy. javareszt tok nagy a homersekletkulonbseg, 1-2 fok deltaT mellett nem is bir huzonkilowattot leadni a viznek.

a szappantarto preselt lemezekbol van, amiknek a kulso oldalon a talalkozasa be van futtatva kemenyforrasszal.

vajk