[Epitesz-barkacs] beltéri hőszigetelés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 29., P, 15:40:47 CEST

Zoltán Radó írta 29 May 2009  15:30 levelében:
> Valami olyan megoldás kellene, ami az ágy súlyát is kibírja, illetve
> léphet~N is, hiszen az erkélyre is ezen keresztül kellene kijutni. Továbbá
> lényeges szempont lenne, hogy minnél vékonyabb legyen, mert már így is
> 15cm-el magasabban van az erkély padlószintje a szoba padlószintjét~Nl.
>
> Tudtok erre valami megoldást ajánlani?
Poliuretán lapokat keress, ha jól emlékszem bachl.hu az egyik, ezek
elég kemények ahhoz, hogy járható rétegbe kerüljenek, és jóval
vékonyabb kell azonos hőszigeteléshez, mint polisztirolból vagy
kőzetgyapotból. Jó drága, de esetedben kevés m2 kell.

> Mégegy kérdés. Ha a gipszkarton vázszerkezetbe k~Nzetgyapot kerül, ezt
> borítom párazáró fóliával, akkor hogy rögzítem a gipszkartont, hogy ne
> lyukasszam át a párazáró fóliát a csavarokkal??
Átlukasztod. Nagy valószínűséggel nem kap akkora páraterhelést
belülről, hogy ezeken a lukakon annyi kerülne a rétegbe, hogy ott
problémát okozna.
A DuPont Tyvek termékcsaládban léteszik olyan ragasztószalag, mi erre
szolgál, hogy rugalmasan rásímuljon a szögekre, csavarokra. Tudtommal
az RW-Bautech forgalmazza.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu