[Epitesz-barkacs] hutes talajvizzel

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Május. 29., P, 16:43:44 CEST

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy a nyari nagy meleget (majd ha lesz)
moderalni lehetne kisse, ha a radiatorok vizet egy
hocserelovel talajvizben lehutenem. Most mar csak az a kerdes,
mibol legyen a hocserelo? Nem ismerem a talajviz
tulajdonsagait, de fennall a veszelye, hogy hamar megeszi az
alkalmatlan anyagot. Eloszor egy nagy ontottvas radiatorra
gondoltam, amit beleallitok a vizbe, aztan elobb megesz engem
az elet, mint azt a rozsda. Esetleg otretegu alu betetes
csobol egy spiral, az vszinuleg meg ellenallobb. Esetleg KPE
csobol spiral, de gondolom ebben a sorrendben egyre rosszabb a
hoatadasuk. Masik keringeto szivattyu is kellene a
rendszerhez, de van-e 20kHUF alatt valami hasznalhato?

Velemenyetek?

Koszonettel
pi