[Epitesz-barkacs] split kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 29., P, 18:29:35 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.29. 17:17:03 +2h-kor írta:

> Ez nem az, amit magad csöveztél be? Miket csináltál még, miután a
> becsövezés megtörtént?

de az :-(      amíg tavaly próbálgattam, működött.

( azután még fontosabb okok megakadályoztak :-( , és ma tudok vele
elkezdeni újra foglalkozni )

gyanítom, hogy elszökött a gáz  (azt tudom, hogy nyomatékkulcs nélkül szereltem
tavaly, és ahogy egyre forróbb szaft fortyogott benne egyre nagyobb volt a nyomás,
és rá kellett húzni még néhányszor, hogy ne sziszegjen. Ezzel természetesen
jól felkeményítettem több lépcsőben, szóval nem csoda, hogy álló motor mellett
6-8 hónap alatt elszökött a gáz, annak ellenére, hogy az abbahagyáskor
sziszegésmentes  volt  )