[Epitesz-barkacs] split kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 29., P, 18:51:48 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> de az :-(      amíg tavaly próbálgattam, működött.

Szóval már egyszer működött. Pedig azt gyanítottam, hogy elfelejtetted
feltölteni az összeszerelés után. :-)

> gyanítom, hogy elszökött a gáz  (azt tudom, hogy nyomatékkulcs nélkül
> szereltem
> tavaly, és ahogy egyre forróbb szaft fortyogott benne egyre nagyobb volt
> a nyomás,
> és rá kellett húzni még néhányszor, hogy ne sziszegjen.

Aha. Hát az gáz. (Szó szerint).

> Ezzel természetesen
> jól felkeményítettem több lépcsőben, szóval nem csoda, hogy álló motor
> mellett
> 6-8 hónap alatt elszökött a gáz, annak ellenére, hogy az abbahagyáskor
> sziszegésmentes  volt  )

A sziszegésmentesség nem elég. Annyira kell meghúzni, hogy érezd, hogy
megfolyik az anyag. Tehát a max nyomaték elérése után, amikor már érzed,
hogy nem nő a nyomaték, még egy kicsit. Ekkor folyik a lágy rézcső szét a
hollandi szerelvényei között.

Valamint: a sarokszelepek imbuszkulcs-nyílásait lefedő kupakokat is
hasonlóan kell felrakni. Ott is el tud szökni a gáz. Az mutatja, hogy ez
történt, hogy kicsit olajos is lesz a környéke.

De ha jól emléxem, felkészültél tartállyal, töltőgázzal, mindennel. Ez
jelentős önismeretre vall. :-)) Én már kevésbé jól ismertem magam, és csak
2-ből szökött valamennyi gáz az 5-ből.