[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 29., P, 19:10:20 CEST

Van egy forum, ahol sokan otletelnek, de tobben futenek sajat gyartmanyu hoszivattyuval. Es vannak koztuk igazan hozzaerto profik is, akik akar eladasra is csinalnak hoszivattyut. Maga a gep ilyen kiveitelben 4-500ezer egy csaladi hazba.

(nem mondtad, hogy a lemezes nem ellenaramu, csak valamiert azt hittem a spiraloz vizbenuszos elonyekent emlited hogy az ellenaramu)

Szoval ebben a forumban megy a cop hajhaszas, es nagyon eletszagu amit csinalnak, mert ok tenyleg csinaljak is.
Pl a vizoldali hocserelo tema: muszaj precizen csinalni, hiszen pl a szarabb hocserelo azt jelenti hogy
 - alacsonyabb hofok miatt rosszabb cop
 - tobb viz kell, igy nagyobb kut, plane nagyobb nyelokut, vagy nagyobb szonda, ami penz
 - tobbet fogyaszt a szivattyu, es a COP-ba ok becsuletesen azt is beleszamitjak.

vajk