[Epitesz-barkacs] split kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 29., P, 20:02:29 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> rézcső lágyítása = felmelegíteni lángon és hirtelen hűteni?

Lehet úgy is, de ha csak felmelegíted, és hagyod lehülni, úgy is lágy
lesz. Engem pl érdekelne, hogy lehet hőkezeléssel keménnyé tenni, de nem
jöttem rá. Akármi is van, ha izzásig melegíti az ember a rezet,
mindenképpen lágy lesz.

> :-)   igazából a "kiszolgáltatottságot" utálom átlagember által
> megtanulható
> témában, igenis meg kell tanulnom, pont

Nem feltétlenül. Rengeteg holmi van körülöttünk, amit nem ismerünk
belülről. A mobiltelefontól a szórakoztató elektronikai cumókon át akár a
mosógépig és még sokminden. Ha nem értünk hozzá, szakemberhez
kényszerülünk fordulni. És néha gyanús, hogy ezek az emberek csinálják
jól. :-)