[Epitesz-barkacs] split kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 29., P, 19:25:54 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.29. 18:51:48 +2h-kor írta:

> Szóval már egyszer működött. Pedig azt gyanítottam, hogy elfelejtetted
> feltölteni az összeszerelés után. :-)

igaz, hogy 1 hét kellett hozzá, mire találtam hozzá való imbuszkulcsot :-(
de ott van mellérakva, hogy ne kelljen keresgélnem

> Aha. Hát az gáz. (Szó szerint).

hát tényleg az :-(

> A sziszegésmentesség nem elég. Annyira kell meghúzni, hogy érezd, hogy
> megfolyik az anyag. Tehát a max nyomaték elérése után, amikor már érzed,
> hogy nem nő a nyomaték, még egy kicsit. Ekkor folyik a lágy rézcső szét a
> hollandi szerelvényei között.

rézcső lágyítása = felmelegíteni lángon és hirtelen hűteni?

> Valamint: a sarokszelepek imbuszkulcs-nyílásait lefedő kupakokat is
> hasonlóan kell felrakni. Ott is el tud szökni a gáz. Az mutatja, hogy ez
> történt, hogy kicsit olajos is lesz a környéke.
>
> De ha jól emléxem, felkészültél tartállyal, töltőgázzal, mindennel. Ez
> jelentős önismeretre vall. :-))

:-)   igazából a "kiszolgáltatottságot" utálom átlagember által megtanulható
témában, igenis meg kell tanulnom, pont