[Epitesz-barkacs] split kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 29., P, 22:02:05 CEST

Pataki István wrote:

> Itt nem használható teflon tömítésre?

Nem olyan a szerkezet. Viszont használtam olajálló O gyűrűt sikeresen a
ledobott homlokfelületű zárókupakoknál.
(A képen a felső zárókupakra még nem volt felforrasztva a homlokfelületet
adó rézdarab, az alsóra már igen. Az O gyűrű az eredeti kupak belsejében
kiesztergált részbe illeszkedik, és a sarokszelep kúpos szájának a
külsejére szorul rá. Illetve, ha jön bentről a nyomás, beszorul a szűkülő
részbe is. Eddig bejött, semmit nem ereszt.)

A csőcsatlakozásoknál nem volt ilyen probléma, ezért ott el se filóztam,
mivel lehetne kiváltani. Szerintem ott az eredeti módi (két kúpos felület
között szétkenődik a kiperemezett csőszáj) megfelelő. A zárókupak azért
szállt el, mert alig volt anyagvastagsága a sík felületnél.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: zarokupak1.jpg
Type: image/jpeg
Size: 78278 bytes