[Epitesz-barkacs] hutes talajvizzel

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Május. 29., P, 21:16:02 CEST

Sziasztok!

Sajnos nem kútvíz, hanem a pincében áll. Gondoltam,
hasznosítom. Ez talán nem annyira hideg, mint egy kút, a
páralecsapódást és a hideg levegő felfelé mozgatását a
radiátor alá tett kisméretű csendes ventillátorokkal gondoltam
megoldani. A penész még nagyobb probléma, mert az talán
szereti is a légmozgást, akkor meg mindenhova eljut. Először
én is a levegő közvetlen hűtésére gondoltam, de ahhoz nagy
keresztmetszet kell és problémásabbnak tűnt a zaj. Mégis
inkább erre keressem a megoldást?

Üdv
pi