[Epitesz-barkacs] hutes talajvizzel

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 29., P, 21:23:23 CEST

Pataki István írta 29 May 2009  21:16 levelében:
> páralecsapódást és a hideg leveg~N felfelé mozgatását a
> radiátor alá tett kisméret~n csendes ventillátorokkal gondoltam
> megoldani
Jó lesz az. Úgy kell belőnöd a hűtővíz áramlási sebességét, és a
keringető ventilátor légszállítását, hogy a radiátor felülete ne
hűlhessen harmatpont alá. Gyakorlatilag ha nem hagyod 16-18 fok alá
hűlni, biztos nem lesz lecsapódásod, és persze penészed se. Ha ezt
elég nagy légszállítás mellett meg tudod csinálni, akkor még tán
érzékelhetsz is valamit a hűtésből. Sajnos a radiátor felülete elég
kicsi a hatékony hűtéshez, főleg ilyen kis hőlépcsővel. Szóval csodát
ne várj tőle.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu