[Epitesz-barkacs] PET palack

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 30., Szo, 12:26:32 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.05.30. 12:04:15 +2h-kor írta:

> műanyag szódafej, sőt én boltban vettem sok évvel ezelőtt
>
> igen, de nekem olyan kellene amibe 1 cső belemegy (co2) és egy másik kijön
> (szörp) és mindez egy időben.
> a co2 itt azt a szerepet tölti be, hogy a palackból felnyomja a keverőfejig
> a szörpöt.
>
> tehát nem műanyag szódás palackot akarok...

a 2literes visszaváltható petpalack oldalába fúrsz egy lukat, az autógumisoknál
autószelepet veszel, azt a csavarjával együtt ezzel beszereled, ebbe megy bele
a co2,  a szódások csövét a szódafej fogja, és arra a 10-es cső
rábilincselhető (abba a kicsi kupakba 2 nyílást másképpen nem tudok elképzelni )

a 2 liternyi szörpből is csak 14 liter csinálható, azaz azt is töltögetni kellene

> én itt egy szódafejet sem láttam...

én sem, de a szódafej sem hétköznapi, amit mári néni sűrűn venne :-)
szerintem ezért nem rakták fel képileg