[Epitesz-barkacs] PET palack

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 30., Szo, 12:59:24 CEST

>a 2literes visszaváltható petpalack oldalába fúrsz egy lukat, az

nem akartam szérfúrni a palackot minden képpen a kupakos megoldásban
gondolkoztam

>az autógumisoknál autószelepet veszel, azt a csavarjával együtt

ez tök jó, nem is gondoltam rá.

>(abba a kicsi kupakba 2 nyílást másképpen nem tudok elképzelni )

ezért gondoltam fémből egy kupakot amibe két tömlővéget bele csavarok.

>a 2 liternyi szörpből is csak 14 liter csinálható, azaz azt is töltögetni
>kellene

na ez igaz... lehet, hogy mégis a 19 literesnél kellene maradnom ?
azon a tartályon minden profin meg van oldva, csak össze kell csövezni és