[Epitesz-barkacs] tisztaviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 30., Szo, 14:11:35 CEST

Zsolt wrote:

> http://www.kristalytisztaviz.hu/
>
> nagyon hangzatos a promó szöveg de tényleg ennyire jó és ezért ennyire
> drága
> ?
>
> de ha tényleg ennyire jó ez a szűrő, akkor még a szennyezett
> talajvízből=kútvízből is képes teljesen tiszta iható vizet csinálni ?

Így van, csak nyilván vannak szűrők, amik a szarabb víz miatt hamarabb
cserélgetendők.

Láttam már ilyen RO berendezésből akkorát, hogy egy terem volt tele,
persze a két vasúti kocsitartály méretű műanyag tartállyal együtt. (Azok
csak a terem végében voltak) Ott faggatóztam, és ők is ezt mondták, hogy
csak a vízmolekula fér át az RO szűrőn, sem a bacik, sem a vírusok, sem
más élő szervezet, meg más, nagyobb ionok sem.

Az RO kímélése céljából - ha jól emlékszem - eleve lágy víz ment bele.
Szóval azzal a kation meg anioncserélős akármivel már elő volt kezelve a
víz.

Nem eü célokra használták, hanem elektroforetikus festésre.

Amiket háztartási célból árulnak, az is így működik, csak szerénke
vízárammal, illetve van bennük valami ásvány visszakeverés. (Nekem vicces,
mert kiszednek belőle mindent, aztán visszaraknak bele sokmindent... ez
nekem fából vaskarika. Ha már, akkor igya az ember a teljesen tiszta
vizet, nemde? Ja, hogy nem olyan jó az íze? Na de amit utólag belekever,
lehet, hogy szarabb vizet ad minden szempontból, mint az eredeti csapvíz,
amit azért Bp-en pl egész jó helyekről vesznek.)