[Epitesz-barkacs] tisztaviz

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 30., Szo, 14:44:22 CEST

>Így van, csak nyilván vannak szűrők, amik a szarabb víz miatt hamarabb
>cserélgetendők.

tehát ha fúrnék egy kutat és ha beszereznék egy ilyes RO szűrős cuccot akkor
akár nem is kellene művekes szolgáltatást igénybe vennem ?
az RO szűrőt csak az ivásra, míg szenes meg egyéb szűrőket a többi vízre.

a művek víz nálam most ugyan még nem drága, 250 ft/m3, de halottam olyat,
hogy vidéken 690 ft/m3+csatorna 360 ft/m3, na ekkor, már egy kút egy RO meg
néhány más szűrő olcsóbb megoldást hoz.

>Amiket háztartási célból árulnak, az is így működik, csak szerénke
vízárammal

ja, amiket néztem 5-10-20liter/óra, de ha csak ivásra esetleg főzésre kell
akkor elég, meg népes család az ahol óránként megisznak 10 liter vizet... :)

>mint az eredeti csapvíz, amit azért Bp-en pl egész jó helyekről vesznek.)

hát én nem tom, ezt hogy van de saját tapasztalatom, hogy a sima csapból
kijövő viztől már egy pohár után is erős hányingerem van, míg ugyanezen
csapvíz forralás után, már ihatóvá válik számomra és akár több pohárral is
meg tudok belől inni egymás után anélkül, hogy rosszul lennék tőle.