[Epitesz-barkacs] optocsatolo+Ăłra?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 30., Szo, 14:22:25 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.30. 13:36:14 +2h-kor írta:

> Annak az a dolga. Ha kőkemény lenne, akkor veszélyes is lenne, lepattanhat

igen, kifogtam olyat is, annál a "megeresztés" maradt el

> belőle egy darab, ami eltalál. Időnként egyszerűen le kell köszörülni
> ezeket a rojtokat, mert különben az is veszélyes.

kőkemény helyett rugalmasan keményet keresek az edzéstechnikában
(talán nem vízbe, hanem olajba kell mártani, 200 évvel ezelőtt pl. faggyúba)

> Én még nem láttam olyan baltát, amit ne lehetne megreszelni. A régi, ami
> legalább 40 éves (és most nem találom), szintén nem volt kemény annyira.

az USA (Újpesti Serbli Acél) minőséget próbáltam leírni :-)

> Erről már sok szó volt itt, szerintem lehet, csak én meg nem mondom, hol.

igen, én írtam le, hogy hogyan alakítottam át :-)

> Ezt se hiszem. Ma már nem tudsz olyan biciklit kitalálni, amit ne lehetne
> kapni. Inkább úgy gondolom, olyanokat is lehet kapni, amilyeneket nem
> tudsz kitalálni. :-)

azokat szoktam leginkább megnézegetni, amik 249.990 - 399.990 Ft kategóriába
tartoznak :-) , onnan is szoktam ötleteket meríteni :-)

de az én 200kilót is elbíró 2méteres kerékpárutánfutómat még nem überelte meg senki :-)