[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 30., Szo, 15:49:06 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> kõkemény helyett rugalmasan keményet keresek az edzéstechnikában
> (talán nem vízbe, hanem olajba kell mártani, 200 évvel ezelõtt pl.
> faggyúba)

Megérteném, ha villanyszerelõ lennél, és gyakran vésnél, bár már õk sem
ezzel nyomulnak, hanem vésõgéppel vagy horonymaróval. Amennyit az ember
vés, baltázik, annyira a vacak is jó szerintem.

Semmi probléma az igényességeddel, csak néha csodálkozom, hogy hol a világ
legjobb anyagából kéne egy vésõ vagy balta, hol meg azt keresed, hogy
valamit hol lehet valami méhtelepen mondjuk :-) lehetõleg ingyen
megszerezni, vagy hogy lehetne barackmagból atommagot csinálni. A két
szemlélet üti egymást, és úgy érzem, hogy folyamatosan ezekben a
végletekben gondolkodsz.

hjozsi