[Epitesz-barkacs] tisztaviz

Beetle Gery gery_the_beetle at hotmail.com
2009. Május. 30., Szo, 17:28:27 CEST

> Date: Sat, 30 May 2009 17:25:51 +0200
> From: magus.demo at dpg.hu
> To: epitesz at lists.javaforum.hu
> Subject: Re: [Epitesz-barkacs] tisztaviz

> eddig az 50mikrogrammos arzén miatt "csak" 40 település
> nemsokára a 10mikrogrammos arzén miatt 500 település nem felel meg az
> EU követelményeinek
>
> amíg az EU-tól messze voltunk még, akkor a magyarok 10 évvel rövidebb
> életet éltek (ennek a hatása ma is érződik)
>
> az államnak az az érdeke, hogy 65 évnél ne legyél hosszabb életű,
> mert akkor kevesebb túlélőnek nyugdíjat kellene fizetni
> [...]

nekem az még messze van, ezért bele se gondoltam, de ott a pont... ugyanakkor a saját kutam majd olyan lesz, amiért a rokonok járni fognak oda csak hogy vihessenek egy keveset.... (majd erről még írok valamikor, hogy miért és hogyan :) )

Húzz be fotókat a Chat oldaladra. Nézd meg, hogyan kell.
http://download.live.com/messenger