[Epitesz-barkacs] tisztaviz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 30., Szo, 17:40:46 CEST

Beetle Gery  <gery_the_beetle at hotmail.com> 2009.05.30. 17:28:27 +2h-kor írta:

> nekem az még messze van, ezért bele se gondoltam, de ott a pont...
> ugyanakkor a saját kutam majd olyan lesz, amiért a rokonok járni fognak oda
> csak hogy vihessenek egy keveset.... (majd erről még írok valamikor, hogy
> miért és hogyan :) )

valamelyik nap volt róla szó, hogy a kb. 35 éve kitiltott DDT (egy ideig a krumplibogár ellen
is használták) a mai csecsemőknél is megtalálhatók, mert az anya köldökzsinórjával
átöröklődtek, és ezen kívül összesen 48 ilyen vegyület (lenne több is, ha tudni akarnánk róla)
is tartalmaz a te fiatal szervezeted is,

úgyhogy hiába fogsz csodálatos vizet előállítani, a legrohadtabb anyagok a májadban
leraktározottak kipucolhatatlanul