[Epitesz-barkacs] kobmeterenkent 10e felett Re: tisztaviz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 30., Szo, 21:51:45 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.05.30. 20:19:33 +2h-kor írta:

> Akkor egy m3 vízhez jön 2000 Ft a szűrőcserére, meg másik néhány m3
> víz, a szűrők mosására.
> Kiváló üzlet - a szűrő értékesítőjének :-(

hamar tapsoltam az olcsóságról, mert egyéb 3m3-es cserék kellenek még:

******
3 alsó + 2 felső szűrőgarnitúra éves 2 -es szerviz cseréhez

 Áfás ára:
16.190,- Ft
******
 10" Aktív szén szűrő intibakteriális KDF kezelt
Ro készülékbe alsó középre (igényesebb szervizhez) és
Ultraszűrős szálas készülékhez
csere félévente vagy 3 m3-ként Áfás ára:
4.500,- Ft
******
 Utó szénszűrő betét Ro készülékhez éves szervizhez
 Áfás ára:
3.200,- Ft
*******
  Merlin utószén
csere félévente  Áfás ára:
9.200,- Ft
*******
  Ásványianyag és ion visszapótló betét
Ro készülékhez éves szervizhez Áfás ára:
6.990,- Ft
********
  10"
1 mikronos PP szűrőbetét Ro készülékhez
csere félévente vagy 3 m3-ként Áfás ára:
1.500,- Ft
*********
 10"
Hálós aktívszénbetét Ro készülékhez és klór előszűréshez
csere félévente vagy 3 m3-ként Áfás ára:
3.000,- Ft
  Merlin hálós szénbetét

csere félévente
 Áfás ára: