[Epitesz-barkacs] tisztaviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 31., V, 00:26:32 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor a műegyetemen (forrás nélkül) én is taníthatnék akármit :-)
>
> na, mit tanítsak?  :-)    forrás nélkül bármihez értek :-)

Ez nem ilyen egyszerű. Ha valaki ért valamihez, és értelmesen el tudja
magyarázni, mert tényleg ért hozzá, akkor max pár felhasznált infónak kell
utána nézni. Pl ha valaki az elektronról tanít, és kimondja az elektron
tömegét vagy töltését, azt nem muszáj elhinni, hacsaknem mond kísérletet,
amivel mintegy meg lehet mérni. Az esetleg megmutatott jelenségeket
magyarázó összefüggéseket meg is lehet érteni sok esetben. (Kutatói
szinten minden esetben, csak diáki szinten van, hogy dolgokat lustaságból
kifolyólag el kell hinni.)