[Epitesz-barkacs] kobmeterenkent 10e felett Re: tisztaviz

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 31., V, 13:03:26 CEST

>Igen, ezeket olvastam én is, és ment el a kedvem az egésztől.

na, azért egy kicsit álljunk meg egyszóra.

természetesen nem RO szűrőn kell átnyomni a mosáshoz, fürdéshez, wc
lehúzáshoz a vizet....
hanem csak az iváshoz és főzéshez, ahhoz meg a 3 m3 úgy gondolom, hogy egy 4
tagú családnál 4*4liter/nap*187 nap =3 m2
ami fél év.... !
fél évre elosztva meg azért ócsóbb és kényelmesebb mint a sok palackos víz,
nem ?

oké a promóban sok a bla-bla, de azért az igaz, hogy a nagy divatja lett
palackos vízzel is egy csomó költség merül fel, pontosan azok amiket írnak,
hogy a palackos víz 50-70 ft/liter, azt haza kell cipelni, és utána el kell
tüntetni a palackokat, míg ehhez csak kinyitod a csapot és jön a kb.
ugyanolyan tiszta víz.

szóval szerintem azért annyira nem drága a dolog,
persze ha valaki palackos ásványvízzel mossa otthon a ruháit, meg fürdik,
akkor azért az sem lesz ócsó :)))

>Azért az indító kérdéssel is foglalkozzon már valaki!

igen, ez az....

szóval igazából nem pont arra gondoltam, hogy mennyire éri meg vagy sem, bár
igaz a kútvizes dolgot is megkérdeztem, de nem ez volt a fő kérdés.

hanem inkább az érdekel, hogy ez az RO szűrő ténylegesen tudhatja azt amit
írnak róla, hogy ténylegesen több ezer vagy több tízezer fajta szennyeződést
képes megfogni ?

ha igen, engem meggyőzött a szűrő és nem a promó szöveg.