[Epitesz-barkacs] kobmeterenkent 10e felett Re: tisztaviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 31., V, 14:51:30 CEST

Zsolt wrote:

> na, azért egy kicsit álljunk meg egyszóra.
>
> természetesen nem RO szűrőn kell átnyomni a mosáshoz, fürdéshez, wc
> lehúzáshoz a vizet....
> hanem csak az iváshoz és főzéshez, ahhoz meg a 3 m3 úgy gondolom, hogy
> egy 4
> tagú családnál 4*4liter/nap*187 nap =3 m2

Nekem nem iváshoz kéne, de ez lényegtelen. Az a bajom, hogy elég sűrűn
kell vacakolni vele. Aztán lehet, hogy nem olyan sűrűn, ha jóval kevesebb
vizet használok el rajta keresztül, de erről egyelőre nincs infóm. Pl
zavar az, hogy először (amikor kinyitják rá a csapot) vacak víz jön
belőle. Vajon miért? (Már úgy értve először, hogy be van kötve, működik
egy ideje, és odamegy az ember, kinyitja, és ki kell folyatni, hogy jó
legyen... ezt nem értem. Illetve lehet, hogy az utószűrő meg utóadalékoló
játszik ebben szerepet. Az RO membránon elvileg akkor se szabadna más
víznek átmennie, amikor nem használnak vizet, nemde?