[Epitesz-barkacs] kobmeterenkent 10e felett Re: tisztaviz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 31., V, 22:55:10 CEST

azert, mert ha elzarod a kifolyast, akkor a membran ket oldalan kiegyenlitodik a nyomas, es leall az RO folyamat.

Az RO arrol szol, hogy van egy membranod, amin csak a viz fer at. ha egyik oldalra valami oldatot teszel, a masikra meg desztvizet, akkor a viz atmegy az oldatot higitani, ez az ozmozis. Ha a desztviz oldalon sokkal kisebb a nyomas mint az oldat oldalon, akkor legyozheted a tomenysegkulonbseg okozta ozmozisnyomast, es megis a viz megy az oldatbol a desztvizbe.

A hazi kutyuben a nagy nyomasu oldalt a halozat, a kisnyomasut meg a szabad kifolyas adja.

vajk