[Epitesz-barkacs] kobmeterenkent 10e felett Re: tisztaviz - konklúzió

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 31., V, 14:42:02 CEST

>nem az RO volt az, ami szerint az űrhajósok a saját vizeletüket
>ihatták, mert a ketyere abból is tudott iható vizet csinálni?

lehet.

a bme is írt egy dolgozatot erről a szűrőről, és kb. a víztisztító árusok is
hasonlót állítanak mint a bme.

a fentiek tükrében szerintem a technológia működik, sőt a neten olvastam,
hogy némelyik vidéki közösségi vízellátó/tisztító rendszert is ellátták már
membrános szűrővel és ott a vízminőség kiváló.

a kérdés most már csak azon áll, hogy az a RO szűrő milyen minőségű ?
és vállal-e rá/érte garanciát/felelősséget a gyártó/forgalmazó ?

az eddigi a netes információim alapján arra jutottam, hogy:

kell egy kutat fúrni, ennek a vizét UV-lámpás csövön, gáztalanító szűrőn,
homokos vastalanítón és egy aktívszenes szűrőn átnyomva tökéletesen alkalmas
lesz tisztálkodásra, mosásra.

ivóvíznek meghagyni a művek vizet és erre tenni egy 5 lépcsős szűrőt ami RO
szűrőt is tartalmaz.

na ezt a víz fogyasztást aztán nézhetik :)
biztosan meg is keresnek, hogy mi az oka a kis fogyasztásnak, talán csak nem
kutam van ????, mert akkor jó lenne ha fizetném a kútadót...

hehe, á az nincs de van egy zárt rendszerű esővízgyújtő ciszternám...

folytatava esővízgyűjtő ciszterna subjecttel.