[Epitesz-barkacs] kobmeterenkent 10e felett Re: tisztaviz - konklúzió

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 31., V, 14:55:38 CEST

Zsolt wrote:

> a fentiek tükrében szerintem a technológia működik, sőt a neten
> olvastam,
> hogy némelyik vidéki közösségi vízellátó/tisztító rendszert is ellátták
> már
> membrános szűrővel és ott a vízminőség kiváló.
>
> a kérdés most már csak azon áll, hogy az a RO szűrő milyen minőségű ?
> és vállal-e rá/érte garanciát/felelősséget a gyártó/forgalmazó ?

Inkább úgy mondanám, hogy a mai, átverős világban nem adnak-e el valami
szart RO néven, aztán aki használja, jól át van b...va. Elvileg akár
papírzsebkendőn :-) átszűrt vagy natúr csapvizet is el lehet ma már adni
pl pivízként. Aki kicsit kevésbé átverős, az pl ioncserélő gyantán át menő
vizet adja el így.

Esetleg a vezetőképesség vizsgálat (aki tudja, mekkorának kell lennie és
hogy kell mérni) jó teszt lehet, de nem akkor, amikor eleve belekevernek
ezt-azt már, mert ezzel adnak a kakinak egy pofontot.