[Epitesz-barkacs] Festék füstöl

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 1., V, 08:31:03 CET

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.11.01. 00:11:48 +1h-kor írta:

> Sziasztok,
>
> Vettem az egyik aukciós portálon egy vaskályhát. Most nem írom le, ez a
> testvérünk is mekkora tirpák volt, és hogyan akart átverni -de sajnos
> jellemző.
>
> Szóval ma beüzemeltem végre a kályhát, és amikor már jól átmelegedett,
> elkezdett rajta füstölni a festék. A kályha egy antik darab, de szép
> állapotban van, szóval nem látszik rajta, hogy rozsdás, drótkefés,
> újrafestéses lett volna. De nem is olyan vastag a festése, mintha
> Hamerite vagy ilyesmivel lenne átfestve. De volt egy olyan vegyszerszaga
> [...]

kromofágot kár lenne rápazarolni
fúrógépbe befogható réz vagy acél drótkefe megoldaná

gondolj csak a vasbográcsra, azt is a gyári trutymák leégetésével kell kezdeni

öreganyáink idejében "vasporral" simogatták meg a vasfelületeket

szerintem hőálló ezüsttel se kezeld majd, mert Te is mondtad, hogy antik