[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 1., V, 10:10:04 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.01. 08:02:50 +1h-kor írta:

> Igen, valóban. Ezt viszont nem kell hőmérsékleti sugárzóval megoldani.
> Valamint észre lehet venni, hogy télen is sokat süt a nap. Én akkor vettem
> észre, amikor máfek lettem. Előtte a gyárba szinte még sötétben bemegy,
> már sötétben kijön... tök depi érzés. Azóta meg előfordul, hogy ugyan
> munka, menni kell valahova, de mehetek a téli napsütötte tájon...

a belvárosban elég sok keskeny utcácska van (inkább sikátor)
annak a földszinti szobájába nem süt be a nap sohasem

ilyesminél pl  a velux tetőről gégecsövön bevezetett fény jó lehetne
(persze egy forgótükrös, napkövetővel legalább 500eHUF)
de egy 9W-os kompakt ( 40Wattos betiltott is ) olcsóbbnak tűnik :-(