[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 1., V, 11:54:23 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a belvárosban elég sok keskeny utcácska van (inkább sikátor)
> annak a földszinti szobájába nem süt be a nap sohasem

El kell otthonról menni, ha kint süt a nap. :-)
Amúgy fura dolog ez. Nekem is van ilyen ismerősöm, aki ilyen helyen lakik,
ráadásul tudom róla, hogy napimádó, tehát ha vízpartra jut, orrba-szájba
napozni fog, az tuti, mégis imádja ezt a sötét lakását. El nem lehetne
onnan költöztetni.

> ilyesminél pl  a velux tetőről gégecsövön bevezetett fény jó lehetne

De nem úgy, hogy fölötte még van 3 emelet meg egy bazi tetőtér.