[Epitesz-barkacs] Festék füstöl

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 1., V, 12:37:15 CET

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.11.01. 11:23:49 +1h-kor írta:

> Mert ha lejön a festék, aztán
> lassan berozsdál, ráérek akár évek múlva is homokfúvatni, most nincs
> nagyon rá érkezésem.

szerintem ez

> [...]
> legkényelmesebb. Azért is kerestem akkor kétcsöves mobil fűtőklímát, de
> csak egy helyen, arany árban sikerült találni. Múltkor egy
> napot+éjszakát már fűtöttem árammal, az valamivel több, mint ezer Ft
> volt. A kályhába a tüzelő szerintem egy ezresből legalább 5-6 alkalomra
> elég lenne. A klímás módi a kettő között van. Persze sokkal
> kényelmesebb, de nem merek ott hagyni egy ilyen drága cuccot, főleg nem
> kültériset, amiről kívülről is látszik, hogy érdemes bemenni érte.
>
> Olyan klíma létezik, amit könnyen rá lehetne kötni egy puffertartályra,

viszonylag olcsóbb ez a "levegő/víz" (mert ugye pufferelni szeretnéd)

http://www.permanent.hu/hoszivattyu.php
típus leírás nettó ár  bruttó ár

LSQ15R1/R-3F 15 kW-os levegő-víz hőszivattyú
hűtő/fűtő/hővisszanyerő funkcióval,
6kW kisegítő elektromos fűtőbetét, 3 fázisú kompresszor
nettó 899.900,-   bruttó 1.124.875,-
persze a víz/víz -nél olcsóbb, mert

PERHP20-3F-HŰT 20 kW-os víz-víz hőszivattyú, 3-fázisú kompresszor +HŰTÉS funkció 1.439.900,-  1.799.875