[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Nov. 1., V, 13:01:35 CET

Mágus Bérprogram Demo írta:
> "Relax" hát-és nyakmelegítő párna
> [...]

Ilyenem van nekem is, kicsi, akkora mint egy mellinplantatum, ugy is nez
ki, 2 db, zsebbe kell tenni, es ha fazik a kezed, van benne egy kis
vaslemez, azt megpattintod, attol elindul egy kristalyosodasi folyamat,
es tok meleg lesz 2-3 oran keresztul. A zsebed hoszigetesetol fugg.
Aztan ilyen kemeny, kristalyos cucc lesz belole, otthon kifozod, es ujra
viztiszta folyekony lesz, lehet majd valamiko rujra hasznalni.