[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Nov. 2., H, 07:40:45 CET

Szervusz HJózsi!

> Akkor 3 lehetőség (akár egyszerre több is) van:
> 1. stréber voltál,
> 2. csak utólag szeretted meg, amikor már rendesen belemásztál az olvasásba,
> 3. nagyon jó magyartanárod volt.
> (4. nem kellett olvasónaplót írnod fejvesztés terhe mellett.)

Én is szerettem a Solness építőmester kivételével. (a Nyomorultak nem
volt kötelező) Azért akárhogy is nézzük, igen jó könyveket adtak föl
olvasmánynak, mind élvezetes, érdekes volt.
1. Pedig nem voltam stréber, legalábbis nem a tanárok kedvéért tanultam.
2. Ez a versekre igaz, mert azokat elemezni kellett.
3. Csupán egy évig általános+középsuli alatt.
4. valóban nem kellett, mert úgyis kiderült feleléskor vagy
dolgozatban. De párszor kellett, nem volt nehéz.

Itt a kötelezőséggel lehet baj. Lehet, hogy úgy kéne csinálni, hogy
egyszerre kb. háromból lehet választani, és azt az órákon egymás után
dolgozzák föl. Aki olvasta, részt vesz benne, aki nem, csinál amit
akar, aztán ha kedvet kap, elolvassa. Így marad beleszólási joga a
gyereknek.

szia: Balázs