[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Nov. 2., H, 09:04:57 CET

jhidvegi írta:

> Akkor 3 lehetőség (akár egyszerre több is) van:
> 1. stréber voltál,

Nem nagyon, mindig "változó" és "rossz" magatartási értékelést kaptam :)

> 2. csak utólag szeretted meg, amikor már rendesen belemásztál az olvasásba,

Ahogy emlékszem, akkor, ott, csakönöknek szerettem olvasni, nem utólag.

> 3. nagyon jó magyartanárod volt.

Még ezt sem hiszem, egyben az osztályfőnököm is volt, ki akart rúgatni,
mert azt mondta, hogy útál, én meg elmondtam neki, hogy ez kölcsönös.

> (4. nem kellett olvasónaplót írnod fejvesztés terhe mellett.)

Nem kellett, év végén kellett ilyen esszéket írni, hogy például "Mit
etttem volna nemecsek helyében, hogy elkerüljem a halált", vagy "Hogyan
menekültem volna meg Jumurdzsáktól Gergő és Vicuska helyében", szóval
ilyenek.