[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 2., H, 08:56:10 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.02. 06:58:04 +1h-kor írta:

> Ma reggel? Nekem érdekes módon abban az időpontban állítódott át valszleg,
> amikor itt volt az ideje.

> Biztos én is meg tudnám akadályozni, ha belemászik valami beállításokba,
> de mivel nem tettem meg, hát átállította magától. Nálad mi is működik,
> aminél ilyen furán vannak a dolgok?

ja, meg van az ok.

nekem a win98 fist edition-om van, abban még ezt a november 1 dátumot drótozták be
Bill Gates haverjai, és csak valamelyik "win98 javítójától" ismeri a mai magyar (EU) dátumot.

valami miatt újra kellett telepítenem és csak ez az eredeti CD-m van, a kb.189-ik
"javítás javításának javítása" már nem lett cd-re mentve