[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 2., H, 08:09:17 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ja, meg van az ok.
>
> nekem a win98 fist edition-om van, abban még ezt a november 1 dátumot
> drótozták be
> Bill Gates haverjai, és csak valamelyik "win98 javítójától" ismeri a mai
> magyar (EU)
> dátumot.

Elég fura képed van egy ilyen bazi nagy cégről, meg egyáltalán, ahogy
lehetséges ilyesmi fejlesztése.

Nekem nem sok ismeretem van arról, hogy ez a dátumváltás hogy történik, de
mivel engedélyeztem az automata frissítést a netről, ami az idő
beállítását illeti, simán el tudom képzelni, hogy nem az xp-be van
beleprogramozva, hanem távolról jön az infó. Hogy aztán mik a tények,
elmondják, akik értenek hozzá.

Szerintem nem jársz valami jól ezzel a dologgal, hogy nem lépsz tovább.
Nem kell feltétlen win, de mai valami kéne a gépre.