[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Nov. 2., H, 08:45:46 CET

Szervusz HJózsi!

> - Mit nyammogsz azon a kurva fagylalton? Már túl kéne legyél a felén! Egyes!
> - Még mindig nem etted meg? (Durr egy karó, ami itt mondjuk egy maflást

(-: itt azért a KÖTELEZŐ szóval szembeni zsigeri gyűlöletet látom
izzani. Most tekintsünk el a retorziótól és az olvasónaplótól: miket
kellett akkor olvasni? Ha csupa Puskák és galambok, Távolban egy fehér
vitorla illetve igazi termelési regények, akkor értem is. Most
akárhogy is nézzük, KÖTELEZŐ volt és ma is az fizikát, matekot,
kémiát, rajzot stb tanulni. Ha semmi sem kötelező, akkor mi lesz?

Nekem egy ilyen olvasmány sok érdekes, önfeledt órát jelentett a
könyvvel a kezemben, és két vagy három magyarórát, amit nem szerettem
ugyan, de lehetett alatta matekozni, assembly programot írni,
amőbázni. Az alatt az egy év alatt, amikor jó tanárom volt, még azt is
élveztem.

> fagyizni, és azt a fajtát fogod enni, amit én kijelölök neked, és ha nem
> eszed meg időre, és számolsz be róla, hogy mennyire ízlett, akkor
> pofánváglak, nincs tv, nincs játék, szobafogság van...

Nálunk demokrácia van: se fagyi, se tévé (-:

szia: Balázs